Thursday, 16 June 2016

It's better to be hated for who you are than to be loved for who you are not


Näiden kuvien julkaiseminen tuntuu hieman pelottavalta, mutta fakta on se, että mä käännyin muslimiksi yli vuosi sitten ja halusin nyt alkaa käyttää huivia. Mä en halua peitellä sitä kuka oon siinä pelossa, ettei joku hyväksy mua. Jos mun pukeutuminen tai se mihin mä uskon, saa jossain jotain negatiivisia tunteita aikaan, niin se on vaan ja ainoastaan niiden henkilöiden oma vika. Meillä on kaikilla oikeus olla ylpeitä siitä, keitä me ollaan ja mihin me uskotaan niin kauan, kun se ei vahingoita ketään muuta. Kaikilla on oikeus pukeutua niin kuin haluaa ja mun kohdalla se tarkottaa huivin käyttöä ja peittävämpiä vaatteita. Olkaa kaikki ylpeitä siitä keitä te olette, sillä me ollaan kaikki täydellisiä just omina itsenämme!


///Publishing these pics feels a bit scary, but the fact is that I converted to Islam over a year ago and now I wanted to start wearing a headscarf. I don't want to- and I'm definitely not going to hide who I am just because someone might not like me as I am. If the way I dress or the religion I believe in makes someone feel negatively towards me, then it's their own fault, not mine. We all have the right to be who we want to be as long as it doesn't cause harm to anyone around us. All of us has the right to wear what they want and in my case it means to cover my body. So everyone who's reading this; be proud of who you are and strive to be the best version of yourself! Don't let anyone put you down, because you are perfect the way you are! 


Jacket - Mohito
Tunic - River Island
Jeans - Acne
Scarf - Voile Chic
Bag - Michael Kors
Shoes - Mango


6 comments :

  1. Siis tosi hienoa ja rohkeeta tuoda se oman itsesi enemmän esille. Ei tarvitse yhtää häpeillä sitä, että haluat kuulua tiettyyn uskontoon. Nostan hattua sinulle! :)

    ReplyDelete
  2. Vau, arvostan! Just noin se menee, niin kauan kun ei satuta muita niin kaikkien pitäis häpeämättä/pelkäämättä saada olla just mitä ite haluaa :-)

    http://mypartofworld.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei vitsit, kiva että blogisi tuli vastaan! Harkitsen itsekin islamiin kääntymistä ja moni asia mietityttää. Pitää jäädä seurailemaan!

      Delete
    2. Kiva kuulla, että oot myös kiinnostunut Islamista! :) Tervetuloa seuraamaan mun juttuja! :D

      Delete