Tuesday 26 July 2016

Last Few Weeks #31


1&2. Matkalla Suomeen - pakollinen passikuva ja lentokoneen ikkunasta otettu kuva!
3&4. Äidin kanssa kahvilla ja shoppailemassa.


//1&2. On my way to Finland - Obviously I had to take picture of my passport and of the view that we had on the airplane!
3&4. Having coffee & shopping with my mom. 


5. Suomen Netflixistä löytyy muutama kiinnostava sarja, mitä ei löydy Hollannin Netflixistä, ja tällä hetkellä katsonkin The O.C.:ta
6. Pääsin pitkästä aikaa näkemään mun kissaa! <3
7. Saran kanssa kahvilla.
8. Ajelemassa. Tää onkin ollut nyt yks lemppari puuhista täällä Suomessa.


//5. Theres few interesting series in Finnish Netflix that we don't have in the Netherlands and right now I'm watching The O.C.
6. After a long time I got to see my cat again! <3
7. Coffee with Sara.
8. Driving around with Imran. This has been one of our favorite things to do here. 


9. Mun ei pitänyt edes kokeilla Pokemon Go;ta, mutta tylsyys iski yks ilta ja myös mä hurahdin tähän villitykseen.
10. Aurinkoinen sää + parveke + hyvä kirja = <3
11. Kesäisistä päivistä nauttimista.
12. Kävin yhden muslimitytöille suunnatun Facebook-ryhmän tapaamisessa ja pääsin tutustumaan uusiin ihmisiin!


//9. I wasn't going to try Pokemon Go, but I got bored one evening and now I think that I'm addicted to it. 
10. Sunny day + balcony + good book = <3
11. Enjoying the summer days
12.I went to a meeting that was for muslim girls, it was through Facebook page and I got to meet new people!



No comments :

Post a Comment