Sunday 26 February 2017

Last Few Weeks #43


1. I have now went twice to figure skating practices and have been loving it!
2. A little snack while editing a vlog.
3. I've heard lots of positive things about this lip balm, so I wanted to try it myself as well, since my lips are always super dry, especially during winter.
4. Coffee with Sara after a photoshoot. I took a salted caramel latte which was super delicious!


//1. Oon käynyt nyt kahdesti taitoluistelu treeneissä ja tykännyt todella paljon!
2. Pientä välipalaa vlogin editoinnin yhteydessä
3. Oon kuullut paljon hyvää kyseisistä huulirasvoista ja oli pakko ottaa itsellekin testiin, meinaan mun huulet on super kuivat varsinkin näin talvisin.
4. Saran kanssa kahvilla pienne kuvaus tuokion jälkeen.


5. I drank similar drinks to this Twix one when I was in Greece about 4 years ago, and I loved them.  Last week I spotted this in one grocery store and I couldn't resist!
6&7. My mom and I made this marble background thing for me to take pictures with and as you can see in this post, I have already used it a lot.
8. Having some bagels and donuts with Imran.


//5. Join vastaavanlaisia juomia kun olin Kreikassa noin neljä vuotta sitten ja tykkäsin niistä ihan sikana, joten kun näin tän kaupassa, niin en voinut vastustaa!
6&7. Askarreltiin äidin kanssa mulle marmorinen kuvaus tausta. Niinkun tästäkin postauksesta voi huomata, niin se on jo päässyt kovaan käyttöön! 
8. Bagelilla ja Donitsilla Imranin kanssa.


No comments :

Post a Comment