Monday 6 March 2017

Last Few Weeks #44


1. I saw these new Magnum chocolate bars in a grocery store and I had to taste the white chocolate one!
2. My mom bought me this facial cleansing brush, and I don't know yet what to think about it. I haven't used it every day, but when I do, it leaves my skin soft, but besides that I haven't noticed any difference.
3. It was finally time to film a new video for my channel! Even though I've been uploading videos, I filmed the last video before this one a month ago when I was in London. So the two latest videos were already filmed when I was still in the Netherlands.
4. Imran and I got a free voucher for this Italian restaurant.


//1. Näin kaupassa Magnumin suklaalevyjä ja oli pakko kokeilla tota valkosuklaata!
2. Mun äiti osti mulle tän kasvo harjan, mutta en vielä osaa sanoa mielipidettä siitä. En ole käyttänyt sitä päivittäin, mutta aina käytön jälkeen iho jää ihanan pehmeäksi. Muuta eroa en tosin ole vielä huomannut.
3. Oli vihdoinkin aika kuvata uusi video mun kanavalle. Viimeksi kuvasin meinaan kuukausi sitten kun olin Lontoossa ja kaksi viimeisintäkin videota on kuvattu silloin kun olin vielä Hollannissa.
4. Saatiin Imranin kanssa lahjakortti yhteen italialaiseen ravintolaan.


5. My mom and I organized a brunch last Saturday.
6. Something that I've needed for a long time and finally bought one; hard drive. I started having issues with editing vlogs etc so this totally saved me with that one.
7. Another thing that I recently bought is this stand/tripod. I've wanted one for a longer time, and I'm going to use it a lot for my photography things and Imran and I are going to use it for vlogging and filming other videos for our channel.
8. Time to start packing for Dubai!

//5. Järjestettiin brunssi mun äidin kanssa viime lauantaina.
6. Jotain mitä oon tarvinnut jo todella pitkään ja vihdoinkin hommasin; ulkoinen kovalevy. Mulla on ollut viime aikoina vaikeuksia mm vlogien editoinnin kanssa, mutta tää korjasi senkin ongelman.
7. Toinen juttu mikä tuli ostettua lähi aikoina. Oon jo pitkään halunnut kunnon kamerajalustan ja tää tuleekin olemaan kovassa käytössä niin kaikenlaisessa valokuvauksessa, kuin vloggauksessa ja muiden videoiden kuvaamisessa.
8. Aika alkaa pakata Dubaita varten! 


2 comments :

  1. Näyttääpä herkulliselta toi brunssi! Ja kiva nähdä tuollaisia behind the scenes -kuvia kameroista ja muista :) Ihana postaus!

    http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon kivasta kommentista! Brunssi oli kyllä todella herkullinen! :)

      Delete