Tuesday 20 February 2018

Girly in Amsterdam


I wore this girly outfit few weeks ago, when Imran and I went to test this bagel restaurant in Amsterdam centre. The food was good and worth going for another time as well, but I think my outfit was even better.

It's not a secret that I'm a big fan of pink and I wear it a lot. I think this outfit is just so me and I have noticed that lately my outfits have been going more to the girly side than they have before. Even though I still can't really define my style to any specific category, I really like having at least a little bit of girly touch in every outfit. Who knows, maybe now I'm one step closer to defining it.



//Tää tyttömäinen asu on muutaman viikon takaa, kun käytiin Imranin kanssa Amsterdamin keskustassa testaamassa yhtä bagel paikkaa. Ruoka oli hyvää ja uudelleen käymisen arvoista, mutta mun asu taisi olla sitäkin parempi.

Ei oo mikään salaisuus, että vaaleanpunainen lukeutuu mun lempiväreihin ja käytän sitä paljon myös pukeutumisessa. Tää asu on jotenkin niin mua ja oon huomannut viimeaikoina mun asujen kallistuvan enemmän ja enemmän tyttömäisen puolelle. Vaikken osaakkaan vielä pistää mun tyyliä mihinkään tiettyyn kategoriaan, niin tykkään silti että mun asuista löytyy edes pieni ripaus tyttömäisyyttä. Kuka tietää, ehkä tää on merkki siitä, että oon askelen lähempänä sen oman tyylin löytämistä. 

Coat - Vero Moda
Jeans & Bag - Guess
Hijab - Arabian Import
Sunglasses - River Island
Shoes - Zara


2 comments :

  1. Tää asu on kyl aivan ihana! Vaaleanpunainen on myös mun yks lempiväreistä, mut käytän sitä ihan liian vähän pukeutumisessa. Olis kyllä aika sitäkin väriä tuoda enemmän esille. Varsinkin tollasta ihanan hempeän vaaleanpunaista mitä sun asukokonaisuudessa :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Nyt kevään tullen on hyvä aika tuoda enemmän vaaleanpunaista pukeutumiseen! :)

      Delete