Thursday 3 January 2019

What I did on my birthday


My birthday was on Sunday and I had such a fun but also quite laid back day. I spent the morning chilling at home and before going anywhere I ate some birthday cake. Later on Imran and I went to buy me a birthday gift and eat to Vapiano. So that's actually pretty much all I did and even though it doesn't sound like much, I had such an amazing time and forgot to take more pictures.

I also filmed a what I got for my birthday video and it will be up on my channel on Saturday and my blog on Sunday! If you are interested about that, then stay tuned!


//Mun synttärit oli sunnuntaina ja mulla oli todella kiva ja rento päivä. Aamu meni ihan vain kotona hengaillessa ja synttärikakkua syödessä. Myöhemmin mentiin Imranin kanssa ostamaan mulle synttärilahja ja syömään Vapianoon. Siinä olikin aikalailla kaikki mitä tuli tehtyä ja vaikkei se kuulostakaan paljolta, oli mulla todella hauskaa ja unohdin jopa ottaa enemmän kuvia. 

Kuvasin myös videolle mitä sain synttärilahjaksi ja kyseinen video tulee olemaan mun kanavalla lauantaina ja blogin puolella sunnuntaina. Jos se siis kiinnostaa, niin pysy kuulolla! 


No comments :

Post a Comment