Saturday 24 September 2016

Last Few Weeks #35


1. Breakfast with my friends.
2. I got the cutest souvenir from my Moroccan friend!
3&4. Enjoying the last summer days!


//1. Aamupalalla kavereiden kanssa.
2. Sain tän super söpön tuliaisen mun kaverilta!
3&4. Viimeisistä kesäpäivistä nauttimista!


5&6. Last pictures from Eid!
7. We celebrated Eid in Zaandam, and I got to say that I really like that city!
8. The most terrible frappuccino I have ever had! Way too sweet and the white thing in top of it was definitely not whipped cream!


//5&6. Vikat Eid kuvat!
7. Vietettiin Eidiä Zaandamissa ja mun on pakko sanoa, että tykkään kyseisestä kaupungista todella paljon!
8. Hirvein frappe, mitä oon ikinä juonut! Ihan liian makeaa ja toi valkonen juttu tossa päällä ei todellakaan ollut kermavaahtoa!


9. We have again been biking a lot here!
10. I tried to make healthy banana pancakes and they were sooooo delicious!
11. Another healthy thing I tried: healthy muffins! The taste was good, but they were kinda hard to eat.
12. I updated my blogs layout a bit and I think it looks pretty good!


//9. Täällä on tullut taas pyöräiltyä ja paljon!
10. Kokeilin tehdä terveellisiä banaanipannareita ja niistä tuli ihan super hyviä!
11. Tuli myös kokeiltua terveellisiä muffinseja! Maku oli hyvä, mutta syöminen onnistui ainoastaan lusikan avulla, sillä muffinsit ei irronnut vuoasta kunnolla.
12. Päivitin hieman blogin ulkoasua ja mä tykkään tästä uudesta ulkoasusta todella paljon!



1 comment :