Tuesday 28 November 2017

Change of shoes


This is one of my favourite outfits lately! Pink is my favourite color and I always feel good wearing it. It goes so good with neutral colors and I would actually count it as a neutral color too.

If you read my blog regularly or watch my youtube videos, this outfit may remind you of the one seen in my latest video. It was actually supposed to be more like that outfit, but I wasn't able to wear my over knee boots since they had just been at the shoemaker. I wanted to change their soles since the ones they had when I got them were hard and because of that they were quite noisy when I was walking. In my opinion the ankle boots weren't a bad choice for this outfit either, what do you think?


//Tää on ehdottomasti yks mun lemppari asuista viimeaikoina! Vaaleanpunainen on mun lempi väri ja se tuntuu aina myös hyvältä valinnalta pukeutumisessa. Vaaleanpunainen sopii niin hyvin neutraalien värien kanssa ja itse ehkä laskisin sen myös neutraaliksi väriksi.

Jos luet mun blogia säännöllisesti tai katsot mun youtube videoita, niin tää asu saattaakin muistuttaa sua mun viimeisimmässä videossa ollutta asua. Tän olikin tarkoitus olla lähempänä sitä asua, mutta en pystynyt käyttämään mun ylipolven saappaita kyseisenä päivänä. Kengät olivat meinaan juuri käyneet suutarilla kantalappujen vaihdossa, niissä valmiiksi olleet olivat sen verran kovat, että ne kopisivat kävellessä. Kyseiset korkkarit ei kuitenkaan ollut paha vaihtoehto tähän asuun, vai mitä mieltä sä oot?

Coat - Zara
Tunic - River Island
Jeans - Acne Studios
Scarf - Arabian Import
Bag - Michael Kors
Shoes - Aimy


No comments :

Post a Comment