Tuesday 19 December 2017

Dreamy jumper


Last Wednesday Sara and I went to celebrate our Birthdays together since her birthday was last week and mine is in the end of the month. As for my outfit, I ended up wearing black trousers with the new white jumper you might have seen in my souvenir try on video. Even though the ground was all icy and slippery, I went for my lovely heeled boots. I need to admit that it was a struggle to get to the metro station and back home but luckily I didn't need to step outside more than that. There's also a vlog about our day coming up on Sunday (or on Saturday if you're going to watch it straight from Youtube).


//Käytiin viime keskiviikkona Saran kanssa viettämässä meidän synttäreitä, meinaan Saran oli viime viikolla ja mun on tän kuun lopussa. Asuksi valikoitui mustat housut yhdistettynä uuteen valkoiseen neuleeseen, minkä saatoitkin jo nähdä mun souvenir try on videolla. Vaikka ulkona olikin todella liukasta, päädyin pistämään korolliset nilkkurit. Myönnettäköön että metroasemalle ja myöhemmin sieltä kotiin kävely oli hieman hankalaa, mutta onneksi ulos ei tarvinnut astua sen enempää. Kuvasin myös kyseisestä päivästä vlogin, minkä julkaisen blogissa sunnuntaina (Youtubessa jo lauantaina). 

Coat - Primark
Trousers - Zara
Scarf - Jennah Boutique
Bag - Ted Baker
Shoes - Aimy


2 comments :

  1. Ihana toi teddy-takki, oon kans halunnu tommosta mut nyt pitää odottaa että joulu on ohi :)

    finnlandsnorsk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! Toivottavasti löydät itselles jonkun vastaavan! :)

      Delete