Tuesday 14 August 2018

New fave trousers


How cute are my new trousers from Ted Baker? If you watched my Summer Haul video then you have seen these already. I just think the color is amazing, and I in general like to wear this kind of pink shade since it's just so feminine and cute! I also find them quite versatile and can't wait to style them in all the different ways possible.

This time I wore them with a long black top and my Zara heels to match it. I think the floral bag together with the trousers makes the whole look really summery which I like a lot. I really love the heels, the big bows on the front are super cute. Unfortunately after trying to wear them a few times I have come to the conclusion that the shape of the shoe is not made for my feet and I probably need to sell them.


//Miten söpöt nää Ted Baker housut onkaan? Jos katsoit mun Summer Haul videon, niin ootkin jo saattanut nähdä nää. Mun mielestä ne on vaan niin ihanan väriset ja tykkään muutenkin tälläisestä vaaleanpunaisen sävystä pukeutumisessa, se on vaan jotenkin niin kivan tyttömäinen ja söpö! Nää on myös monikäyttöiset, enkä malta odottaa että pääsen yhdistelemään ne muihinkin asukokonaisuuksiin.

Tällä kertaa yhdistin ne mustaan pitkään paitaan ja Zarasta ostettuihin korkkareihin, jotka sopi hyvin paitaan. Kukallinen laukku yhdessä vaaleanpunaisten housujen kanssa sai lookista vielä kivan kesäisen. Tykkään muuten kyseisistä korkkareista ihan sikana, mun mielestä edessä olevat isot rusetit tekee niistä vaan niin söpöt! Valitettavasti kuitenkin nyt muutaman käytön jälkeen oon tullut siihen tulokseen, ettei näitä kenkiä oo tehty mun jaloille, joten joudun mitä luultavammin myymään ne. 

Top - Primark
Trousers - Ted Baker
Sunglasses - Michael Kors
Bag - Mohito
Shoes - Zara


2 comments :

  1. Aivan täydellinen asu! Nuo housut, kengät, laukku, väriyhdistelmä, kaikki :D

    ReplyDelete