Thursday 8 November 2018

Love Beauty & Planet product review



I found about the brand called Love Beauty and Planet at the I love me fair. I instantly thought that the idea behind the brand was really nice! The products are made to be good for us who use them as well as for the planet. They are all vegan and they are trying to make the products as environmentally friendly as possible! I think sometimes as a consumer it is hard to think about how our actions affect our planet and even though we'd like to make those better choices, sometimes it just isn't that easy. This is why I love when brands like this step in and are making the environmentally friendlier choices easy for us.

I was kindly sent me a few products to test from their coconut water and mimosa flower range. There's one thing that I can say about all of these products I got - they smell absolutely amazing!

So what did I think about these products?


//Kuulin Love Beauty & Planetin tuotteista ensimmäistä kertaa I love me messuilla ja tykästyin kyseisen brändin ideaan heti! Tuotteiden on tarkoitus olla hyviä niin niiden käyttäjälle, kuin myös planeetallemme. Kaikki heidän tuotteet on vegaaneja ja ne pyritään tekemään mahdollisimman ympäristöystävällisesti. Joskus kuluttajana on vaikeaa ymmärtää miten käyttäytymisemme vaikuttaa maapalloon ja vaikka halua löytyisi parempien vaihtoehtojen tekemiseen, aina se vaan ei ole niin helppoa. Siitä syystä tykkäänkin kun markkinoilta löytyy tällaisia brändejä, jotka tekee siitä ympäristöystävällisemmästä valinnasta helpomman! 

Mulle lähetettiin ystävällisesti muutama tuote testiin heidän coconut water & mimosa flower tuoteperheestä. Yksi juttu pätee kaikkiin näihin tuotteisiin - ne tuoksuu ihan super hyvältä! 

Eli mitä siis loppupeleissä ajattelin tuotteista?


Shampoo & Conditioner:
As promised on the bottle, they gave my hair some nice volume, which surprisingly stayed even after wearing my hair on a bun under a hijab. If you wear a hijab too or wear your hair up a lot or just want a bit of extra volume this shampoo and conditioner is for you! The conditioner gives a bit of moisture to the hair, but nothing too dramatic.


//Shampoo & hoitoaine:
Niinkuin pulloissa luvataan, nää antaa kivasti tuuheutta ja volyymia hiuksiin, eikä hiukset latistunut edes hiusten nutturalla ja huivin alla pitämisen jälkeen. Eli jos myös sä käytät huivia, pidät paljon hiuksia kiinni tai haluat hieman lisää tuuheutta hiuksiin, niin voin suositella kyseistä shampoota ja hoitoainetta. Hoitoaine myös kosteuttaa hiuksia hieman, muttei mitenkään dramaattisesti.


Body Lotion:
You know when you get out of the shower, put on some body lotion and need to wait forever for it to sink in to your skin? Hate it? So do I, luckily that's not a problem with this one! This one sinks in quickly and leaves the skin soft and moisturized!


//Vartalovoide: 
Varmaan jokainen tietää sen tunteen, kun tulee suihkusta, levittää iholle vartalovoidetta ja sen imeytymisessä kestää ikuisuus. Ärsyttävää eikö? Onneksi tän vartalovoiteen kanssa kyseistä ongelmaa ei ole, vaan se imeytyy todella nopeasti ihoon jättäen sen kosteutetuksi ja pehmeäksi!


Face cleansing gel:
Probably my favourite of them all and I don't know if that's just because I can smell it the best, after all I use this one on my face. I feel like this face wash leaves my skin feeling fresh and soft and kinda like having a spa at home. Only a little amount goes a long way, so the product will probably last a long time.

So overall, I liked the products a lot and a big plus for the eco-friendliness of the brand!


//Kasvojen puhdistusaine:
Varmaan mun lemppari näistä kaikista, en tosin ole varma johtuuko se siitä, että tän tuoksu tulee parhaiten esille, käytetäänhän sitä naamalla. Kyseinen putsari jättää ihon freesiksi ja pehmeäksi ja saa olon tuntumaan kuin olisi kauneushoitolassa. Tuote on myös todella riittoisaa, joten vähällä määrällä pääsee pitkälle. 

Kaiken kaikkiaan siis tykkäsin tuotteista paljon ja iso plussa myös kyseisen merkin ympäristöystävällisyydestä! 




Products received for free / Tuotteet saatu testiin blogin kautta


No comments :

Post a Comment