Friday 12 August 2016

Last Few Weeks #32


1. Pitkästä aikaa salilla!
2. Sain tuliaisia Virosta.
3. Imranin kanssa keilaamassa.
4. Kahvilla kavereiden kanssa.


//1. At the gym after a long time!
2. Souvenirs that my mom bought me from Estonia.
3. Bowling with Imran.
4. Having coffee with my friends.


5&6. Käytiin yhtenä hellepäivänä Imranin kanssa Kaivopuistossa jätskillä.
7. Päästiin näkemään erittäin lumoavia auringonlaskuja Ruotsin matkalla!
8. Käytiin Tukholmassa syömässä Prime Burgerissa Imranin kanssa, ja siellä syömäni Halloumi hamppari on luultavasti parhaisiin hamppareihin mitä oon ikinä maistanut.


//5&6. Imran and I went for an ice cream to Kaivopuisto one warm summer day. 
7. We got to see some breathtaking sunsets with Imran on our trip to Stockholm.
8. In Stockholm, we went to eat to a place called Prime Burger. We ate halloumi burgers and I think it was one of the best burgers I've ever had.  



No comments :

Post a Comment