Tuesday 11 September 2018

Favourite combo


I realised that I haven't mentioned here yet that I started a new job 2 weeks ago. If you follow me on Instagram, then you might already know, but I'm currently working as a part time sales assistant. As for my daily schedule that means that I now need to really plan ahead what I will do and when in order to get everything done.

What do you think about this outfit? I've probably said this so many times, but you can never go wrong with the combination of pink and black. I looove the light pink trousers together with the black loafers. The chiffon cardigan is also one of my favourite pieces and I think it adds a nice touch to the outfit.



//Tajusin etten oo tainnutkaan blogin puolella mainita, että aloitin kaksi viikkoa sitten uuden työn. Jos seuraat mua instagramin puolella niin saatatkin jo tietää, että olen nyt osa-aikatöissä myyjänä. Mun aikataulun kannalta se tarkoittaa sitä, että mun pitää todellakin suunnitella etukäteen mitä teen milloinkin, jos haluan saada kaiken tehtyä.

Mitäs muuten pidät tästä asusta? Oon varmaan sanonut tän jo ties kuinka monta kertaa, mutta mun mielestä musta ja vaaleanpunainen on vaan pettämätön yhdistelmä. Tykkään näistä vaaleanpunaisista housuista ihan super paljon ja mun mielestä ne sopii myös niin kivasti noiden mustien loafereiden kanssa. Musta sifonkitakki taas antaa asuun kivan lisän. 

Cardigan & Top - Primark
Trousers & Bag - Ted Baker
Scarf - Hidden Pearls
Shoes - H&M


No comments :

Post a Comment