Sunday 4 October 2020

Gucci Marmont belt unboxing

Tästä ostoksesta halusin päästä tekemään ihan oman postauksensa, vaikkakin siitä on jo kaksi kuukautta kun tän tein. Jos oot tilannut mun YouTube kanavan tai seuraat mua instagramissa, niin oot tän varmaan jo nähnytkin. Päätin kuitenkin ostaa itselleni kauan haluamani Guccin vyön. Oon halunnut kyseisen vyön jo parin vuoden ajan ja ajattelin nyt olevan hyvä aika vähän hemmotella itseäni ja ostaa se. 

Alusta asti oli selvää että haluan vyöstä kapeimman mallin, sillä mun mielestä se on näistä Guccin vöistä se kaikista ajattomin. Päänvaivaa sen sijaan tuotti värin valinta. Alunperin halusin tän vaaleanpunaisena, mutta kun oston aika tuli, mietin varmaan kaksi viikkoa ostaako se mustana vai vaaleanpunaisena. Lopulta päädyin vaaleanpunaiseen koska ajattelin sen sopivan aika lailla kaiken mun vaatekaapista löytyvän kanssa. Tosin vaaleanpunainen on ehkä vähän väärä sana kuvaamaan vyön väriä, sillä se on ennemminkin jotain vaaleanruskean, harmaan ja vaaleanpunaisen väliltä. 

Mitäs sä pidät mun ei niin uudesta uudesta ostoksesta?

No comments :

Post a Comment