Thursday 31 October 2019

I love me fair outfit


Here's my outfit from the "I love me" fair on Friday 2 weeks ago. I got a blogger pass for the fair and I went there with Sara. If you want to see what I bought and my thoughts of the fair, check out my last Thursday's post.

I also went to the fair on Sunday and the nicest thing happened to me on the bus on my way back home. The bus was really full and there were no seats left. I don't mind standing on metro or train, but on busses it's not my favourite thing to do especially if it's a longer ride. There was a lovely lady with her child near me who was kind enough to offer me a seat by taking her child to sit on her lap. That simple nice gesture was really able to bring a smile on my face and I think it's a good reminder that even a small act of kindness can go a long way!



//Tässä olis mun asu I love me messuilta kaksi viikkoa sitten perjantaina. Sain bloggaajapassin messuille ja meninkin sinne sitten Saran kanssa. Jos sua kiinnostaa nähdä mitä ostin ja kuulla mun fiiliksiä messuilta niin kurkkaa mun viime torstain postaus

Käväisin messuilla nopeasti myös sunnuntaina ja matkalla kotiin kävi jotain mikä sai hymyn huulille. Bussi jolla menin oli niin täynnä, ettei siellä ollut tilaa istua. Mua ei haittaa seisoa esimerkiksi metrossa tai junassa, mutta bussissa, varsinkin pidemmällä matkalla istun mieluummin. Mun lähettyvillä olikin nainen lapsensa kanssa ja hän tarjoutui ottamaan lapsensa syylinsä istumaan ja näin ollen myös mä pääsin istumaan. Tää super simppeli kiva ele sai kyllä hyvälle tuulelle ja toimiikin muistutuksena siitä, että yksinkertaisetkin ystävällinen ele voi oikeasti piristää jotain todenteolla. 

Coat & Gloves - Reserved
Shirt dress - Gina Tricot
Leggings - Cubus
Scarf - Jennah Boutique
Bag - Louis Vuitton
Shoes - Steve Madden


No comments :

Post a Comment