Thursday 19 December 2019

My favourite cosmetic products right now


I thought I'd share some of my current favourite cosmetics products with you!

//Ajattelin että olisi kiva jakaa muutamia mun tän hetken lempi kosmetiikka tuotteita! 


First I want to start with a product that's actually my favourite of the whole year. YSL Black Opium perfume that I got as a birthday gift last year. I actually love this scent so much that I asked to get a new one as a birthday gift this year too. I don't know if it's the notes of coffee and vanilla or what, but this scent just feels so me!

//Aloitetaan mun koko vuoden lempparista! Sain tän YSL:n Black Opium hajuveden synttärilahjaksi viime vuonna. Tykkään kyseisestä tuoksusta niin paljon, että pyysin sen synttärilahjaksi tänäkin vuonna. En tiedä onko se tässä tuoksussa olevat kahvin ja vaniljan vivahteet vai mikä, mutta tää tuoksu tuntuu ihan mulle tehdyltä! 


This one is the newest of these all, as a matter of fact I've only been using it a bit less than 2 weeks now, but so far I've been liking it a lot. I've wanted to try the Clinique Moisture Surge moisturizer for ever and now that I have, all I can say is that I like it a lot! After applying this on my face, my skin feels silky soft and I just love that feeling!

//Tässä olis mun uusin kosmetiikka hankinta ja oon ehtinyt käyttää sitä vasta hieman alle kaksi viikkoa, mutta tähän asti oon kyllä tykännyt. Oon halunnut kokeilla Cliniquen Moisture Surge kosteusvoidetta jo pitkään ja en voi kun kehua tätä! Kasvojen iho tuntuu tän jäljiltä silkin pehmeälle ja siitä fiiliksestä ei vaan voi olla tykkäämättä!


I bought this Love Beauty and Planet hair mask from the "I love me" fair in autumn and I use it as a conditioner. It leaves my hair feeling soft and nourished which is what I wanted it for. Also a big plus as the name suggests, it's made with the environment in mind and it's also affordable!

//Kyseisen Love Beauty and Planetin hiusnaamion ostin I love me messuilta syksyllä ja käytän sitä hoitoaineena. Tuote saa hiukset tuntumaan pehmeältä ja ravitulta, mitä mä just hainkin takaa. Iso plussa myös Love Beauty and Planetin tuotteiden ympäristöystävällisistä tavoitteista ja hyvästä hinta-laatusuhteesta. 


This Organic shop body scrub I bought for the first time at the "I love me" fair last year and I had to buy it again this year! It's super cheap (like actually CHEAP!) and it does the work better than any other body scrub I've tried. The smell of this one is also soooooo good!

//Tän vartalokuorinnan ostin ensimmäistä kertaa viime vuoden I love me messuilta ja tänä vuonna oli pakko ostaa sitä uudestaan! Tuote on todella halpa (siis oikeasti HALPA) ja se toimii paremmin kun ykskään mun tähän mennessä kokeilema vartalon kuorinta. Tää myös tuoksuu ihan älyttömän hyvältä!


First of all, how cute is the packaging of this Tony Moly mascara? Even though this mascara doesn't give me the longest and most dramatic lashes, it stays on the whole day and I love how easy it is to take off! I usually hate taking my mascara off because it often feels like mission impossible, but you can just wash this one off with warm water!

//Ensinnäkin, miten söpö tän Tony Molyn ripsarin pakkaus on? Vaikka tällä ripsarilla ei saakkaan kaikista pisimpiä ja näyttävämpiä ripsiä, se pysyy paikoillaan paremmin kuin hyvin ja se on niin helppo pestä pois! Mä yleensä inhoan ripsarin pois pesemistä, tuntuu että niitä harvemmin saa kunnolla pestyä, mutta tän poistoon tarvii vaan kuumaa vettä ja homma on siinä!


Last but not least is Lush's shampoo bar. It is kinda like a soap bar but for your hair. I've wanted to try them out for a while and I gotta say that I was really surprised in a good way. I was a bit sceptical if the shampoo would work, but the shampoo bar can keep my hair looking fresh a day longer compared to a ''regular'' shampoo.

//Viimeisenä muttei vähäisimpänä on Lushin palashampoo. Vähän kuin saippuapala, mutta hiuksille. Oon halunnut testata näitä jo jonkin aikaa ja yllätyin todella positiivisesti. Olin aluksi meinaan hieman skeptinen näiden toimivuudesta, mutta mun hiukset pysyy tällä puhtaana päivän pidempään kuin ''normi'' shampoolla pestessä. 


No comments :

Post a Comment