Thursday 4 June 2020

My dream computer


Few weeks ago I bought something I've wanted for a long time now - an iMac. I was thinking between iMac and Macbook pro and after doing my research I ended up going for the iMac that I had been dreamig of. So far I think that it was the better choice and I've really liked using my new computer. I also ended up getting lightroom and photoshop and I'm trying to learn to use them properly which will hopefully take my photos to the next level. Anyways I'm super excited for this new purchase and it just makes blogging and video editing even more fun!



//Ostin muutama viikko sitten jotain, mistä oon haaveillut jo pitkään - iMacin. Mietin pitkään iMacin ja Macbook pro:n väliltä, mutta päädyin lopulta siihen kauan haaveilemaani iMaciin. Tähän astisen kokemuksen perusteella tein oikean valinnan ja oon tykännyt tästä koneesta todella paljon. Päädyin myös hankkimaan lightroomin ja photoshopin ja tarkoituksena onkin oppia käyttämään molempia kunnolla, mikä toivon mukaan toisi mun kuvat ihan uudelle tasolle. Joka tapauksessa oon ihan super innoissani mun uudesta koneesta ja se saa bloggaamisen sekä videoiden editoinnin tuntumaan entistä kivemmalta!

No comments :

Post a Comment