Thursday 11 October 2018

Lumene lähde Intense Hydration 24H Moisturizer - first impression


It's been so long since the last time I used anything from Lumene and now that I got this moisturizer I thought I'd share my first impression with you! I've been now using it somewhere from a week and a half to 2 weeks. I only use it in the evenings after washing my face and using a toner.

First of all I think the smell is really nice, in my opinion it's not too strong when put on the skin. I also like the simple yet really nice looking packaging. The things that I like the most is that it is easy to apply evenly on the skin and it leaves my skin feeling hydrated and soft. Only down side that I've noticed by now is that if I accidentally apply it too much, it leaves the skin feeling a bit oily. Have you tried this moisturizer and if so, what did you think about it?



//Siitä on todella kauan aikaa, kun oon viimeksi käyttänyt mitään Lumenen tuotteita ja nyt kun sain tän kosteusvoiteen, ajattelin että olis kiva jakaa vähän mun ensivaikutelmia siitä. Oon käyttänyt tätä nyt puolestatoista kahteen viikkoon iltaisin kasvojen pesun ja kasvoveden jälkeen. 

Ensimmäisenä mun huomion vei kiva tuoksu, joka ei mun mielestä oo liian vahva iholla. Toinen juttu mistä tykkäsin paljon on simppeli, mutta kiva purkki. Kaikista eniten tykästyin siihen, että tuote levittyy helposti kasvoille ja se jättää ihon kosteutetuksi ja pehmeäksi. Ainoa huono juttu mitä tähän mennessä oon huomannut on se, että jos tuotetta sattuu vahingossa levittämään liikaa, niin ainakin omalla kohdalla silloin iho jää rasvaisen tuntuiseksi. Ootko sä testannut kyseistä kosteusvoidetta ja mikäli olet, mitä mieltä olit siitä?


No comments :

Post a Comment