Thursday 7 November 2019

My favourite things in our new home


I thought that I'd share few of my favourite things in our new home with you! We got everything pretty much ready here now and the apartment is starting to feel like home now!

//Ajattelin jakaa teille muutamia mun lempi juttuja meidän uudesta kodista. Kaikki on saatu aikalailla valmiiksi nyt ja tää asunto alkaa vihdoinkin myös tuntua kodilta! 


The whole ''home office corner'' is one of my fave, but especially this thing on the wall (does anyone have any idea what it's called?). Ever since I started seeing these on pinterest like ages ago I've been wanting one and now I finally have it.

//Periaatteessa koko meidän pieni ''kotitoimisto nurkkau'' on yks mun lemppareista, mutta varsinkin tää seinällä oleva ''ilmoitustaulu'' (onko kellään mitään ideaa mikskä tota kutsutaan?) Oon halunnut tollasen siitä lähtien kun näin noita ensimmäisen kerran pinterestissä joskus aikoja sitten ja nyt vihdoinkin sain myös hankittua semmoisen. 


I've been dreaming about this piece for many years. If you don't know, I'm a huge Gossip Girl fan and when I first saw a version of this on Gossip Girl, I've been dreaming of getting one for my own home. Thanks to Desenio* (*got it through Instagram collab) I finally have one!

//Oon unelmoinut tästä taulusta monta vuotta. Jos et vielä ole tietoinen asiasta, niin mä oon kunnon Gossip Girl fani ja siitä lähtien kun näin Gossip Girlissä vastaavan taulun, oon halunnut samanlaisen omaan kotiin. Kiitos Desenion* (*saatu instagram yhteistyön kautta) mulla vihdoinkin on sellanen!


I absolutely love this lamp! I just think it's super cute and gives a nice vibe to our bedroom!

//Tykkään tästä kattolampusta ihan sikana! Mun mielestä se on vaan niin söpö ja tuo kivan lisän meidän makkariin!


This light bulb lamp thing makes the bedroom look super cozy so obviously love it!

//Tää valoketju luo niin mukavan tunnelman makuuhuoneeseen, että se on todellakin yks mun lemppari juttuja meidän kotona!


Last but not least is our pink toaster and water boiler. I just love the color so much!

//Viimeisimpänä muttei vähäisimpänä on meidän vaaleanpunainen leivänpaahdin ja vedenkeitin. Tykkään näiden väristä vaan niin paljon! 


No comments :

Post a Comment